Subject: Elcogen
From: "Sergei Mihhailov" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Aimur Saar" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Priit Ratassepp" <[email-masked]>, "Roman Fjodorov" <[email-masked]>,Nadežda Andrejeva <[email-masked]>
Date: Fri, 24 May 2024 12:00:06 +0300

Tere!

Käesolevaga teavitame teid, et 27.05.24 tuleb geodeet mõõdistama järgmised
kruntid:

Harju maakond, Maardu linn, Maardu linn, Peterburi tee 105
(44601:001:0397);

Harju maakond, Maardu linn, Maardu linn, Peterburi tee 105d
(44601:001:0402);

Harju maakond, Maardu linn, Maardu linn, Jaama tee 7 (44601:001:0337);

Harju maakond, Maardu linn, Maardu linn, Nurmevälja tn 12 (44601:001:0336)

Harju maakond, Maardu linn, Maardu linn (44601:001:0415);

Harju maakond, Maardu linn, Maardu linn (24504:003:0849);

Harju maakond, Maardu linn, Maardu linn, maantee Peterburi tee
(24501:001:0017);

Harju maakond, Maardu linn, Maardu linn, Loovälja tee 7 (24501:001:2196).

Tööde teostaja kontakt -

Aamos Atlas OÜ

Tarmo Rahula

Tel: 5135727

e-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Lugupidamisega,

Sergei Mihhailov
Müügiinsener

Enefit Solutions AS  <https://www.linkedin.com/company/enefit>
 +372 5377 5188 | [email-masked]
Malmi 8, 41537 Jõhvi |  <http://www.enefit.com/> www.enefit.com

 <https://www.energia.ee/et/avaleht>